Putem Registra revizora kao e-usluge u sustavu e-Građani, u ime fizičke ili pravne osobe, Ministarstvu financija može se podnijeti zahtjev za upis promjene u registrima i svi ostali zahtjevi koji se podnose temeljem Zakona o reviziji (Narodne novine, broj 127/17) i pripadajućih podzakonskih propisa, upotrebom vjerodajnica Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS-a).
Prilikom podnošenja zahtjeva putem aplikacije Registar revizora kao e-usluge podnositelj zahtjeva potpisuje zahtjev kvalificiranim elektroničkim potpisom. Certifikat elektroničkog potpisa mora biti izdan od kvalificiranog pružatelja usluga povjerenja i mora biti valjan u trenutku podnošenja zahtjeva.
Korisnicima se omogućuje obavljanje svih potrebnih radnji u svrhu ishođenja odobrenja za rad odnosno registraciju te promjene podataka u odgovarajućim registrima, što uključuje predaju zahtjeva elektroničkim putem, odnosno upisa u registar i ishođenja odobrenja za rad elektroničkim putem.
Korisnici imaju uvid u javne podatke registara, unos i pregled unesenih zahtjeva, preuzimanje rješenja/odluka, uvida u izrečene nadzorne mjere te unos i uvid u podatke o edukacijama. Prekogranični korisnici – strani državljani autentificiraju se putem NIAS-a.
Korisničkoj uputi za Aplikaciju Registar revizora može se pristupiti bez upotrebe vjerodajnica Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava.